loading...
جدیدترین نرم افزار روز دنیا
جدیدترین نرم افزار روز دنیا بازدید : 49 شنبه 05 شهریور 1390 نظرات (0)
اگـر تـا به حال رابطه جنسي را تجربه کرده باشيد، مطمئناً با تـفــاوت هــايي بيـــن ميـل و تـحـريکات جنسـي خــود با همسرتان روبه رو بوده ايد. برخي افراد تـــصور مي کنند که تحريک پذيري جنسي مردها بسيار بيـشتر از زنـان است،اما درواقع اينطور نيست.
 
گاهي اوقات يکي از طرفين سعي مي کند تا تحريکات خود را با شريک جنسي اش مطابق کند، اما اگر اين تفاوت در اميال جنسي خيلي زياد باشد، ديگر اينکار هم فايده اي نخواهد داشت. مثلاً اگر شما هر روز رابطه جنسی بخواهيد، درحاليکه همسرتان ماهي يکبار به رابطه جنسی نياز دارد، مطمئناً با مشکل مواجه خواهيد بود مگر اينکه در كنترل اميال خود مهارت داشته باشيد.
 

مسئوليت ها در برابر توقعات
 
هر دو طرف در يک رابطه، نسبت به طرف مقابل خود مسئوليت هايي دارند. براي همه ي ما پيش مي آيد که گاهي خسته يا بيمار شويم و انرژي کافي براي انجام رابطه جنسي را نداشته باشيم. اما اين مسئله نبايد به صورت مشکل هر روزه ما درآيد. اگر اين مسئله از طرف همسرتان باشد، مطمئن باشيد که واقعيت ندارد، فقط بهانه اي است براي اينکه از رابطه جنسی شانه خالي کند.
 

وقتي وارد رابطه اي مي شويد، علاوه بر مسئوليت هاي ديگر، مسئوليت هاي جنسي نيز بر عهده شما قرار مي گيرد. اگر بخواهيد بطور مداوم از همسرتان رابطه جنسی بخواهيد يا تقاضاي رابطه جنسی او را رد کنيد، هيچ سودي از اين رابطه نصيبتان نخواهد شد. بايد در اين زمينه با هم به توافق برسيد.
 

چرا ميل جنسي کم مي شود؟
 
با طولاني تر شدن رابطه، تعدد روابط جنسي بين طرفين رو به کاهش مي رود. اين مسئله کاملاً نرمال است، و به هيچ وجه به اين معنا نيست که رابطه ي شما رو به اتمام است. اين کاهش ميل جنسي مي تواند دلايل مختلفي داشته باشد، مثل استرس و فشارهاي روحي، رژيم هاي غذايي، ورزش، قابليت دسترسي و مشکلات روابطي. در اکثر مواقع اين مشکلات با گذشت زمان به خودي خود حل مي شوند، اما بعضي از اين مشکلات اينطور نيستند.
 

اگر مشکل تعدد و تکرار رابطه جنسي به خاطر مشکلات موجود در خود رابطه باشد، بيشتر زوج ها سعي ميکنند براي حل آن مشکل، رابطه جنسی بيشتري با هم داشته باشند، اين کار مي تواند يک راه حل موقتي باشد، اما قادر نخواهد بود که مشکل را به طور اساسي از بين ببرد. علاوه بر اين کيفيت رابطه ي جنسي نيز کاهش خواهد داشت.
 

حل مشکلات
 
بياييد صادق باشيم—بعضي از زوج ها واقعاً براي هم ساخته نشده اند. اگر ميل و کشش جنسي شما به ميزان زيادي با ميل و کشش جنسي همسرتان تفاوت دارد، و نمي توانيد خودتان را با او مطابق کنيد، راه حل هاي کمي پيش روي شماست.
 

يکي از اين راه حل ها ميتواند اين باشد که آن طرفي که ميل و تحريک جنسي بيشتري دارد، به فکر يک شريک جنسي ديگر براي خود باشد. البته اين راه حل مشکلات بسيار زيادي را در بر دارد و موجب برهم خوردن اکثر رابطه ها مي شود.
 

در اين قسمت راه حل هاي ديگري براي برخورد با اين تفاوت در ميل و کشش جنسي برايتان عنوان مي کنيم:
 

گفتگو
 
خيلي تعجب مي کنم وقتي مي بينم که بيشتر افرادي که مشکلاتشان را براي من ايميل ميکنند يا نامه مي فرستند، حتي سعي نکرده اند درمورد مشکلات جنسيشان به درستي با همسرشان صحبت کنند. خانمها در اين مورد بدتر هستند و تصور ميکنند که همسرشان بايد خود متوجه اين مسئله بشود و لازم نيست که آنها با او صحبت کنند. من واقعاً نمي دانم که همسران اين خانم ها از کجا بايد پي به اين قضيه ببرند!
 

گفتگو در اين زمينه فقط شامل حرف زدن نيست، بايد بتوانيد خوب گوش بدهيد و قلباً قصد حل مشکل را داشته باشيد. براي حل اين مشکلات فقط کافي است همانطور باشيد که براي اولين بار يکديگر را ملاقات کرديد، سعي کنيد همانقدر مهربان، بخشنده و به طرفتان علاقه مند باشيد.
 

مصالحه
 
گاهي اوقات براي هماهنگ و متعادل کردن رابطه تان مجبوريد که با هم صحبت کرده و به توافق برسيد. مثلاً اگر همسرتان مي خواهد که دوبار در هفته رابطه جنسی داشته باشيد، اما شما مي خواهيد سه بار در هفته داشته باشيد، مي توانيد تصميمي بگيريد که براي هر دو مفيد باشد. مي توانيد دو بار در هفته رابطه جنسی را با يکديگر داشته باشيد و از آن يک بار اضافي صرفه نظر كنيد. اينکار نياز شما به رابطه جنسی را کاملاً پاسخ خواهد داد و حضور همسرتان هم باعث رفع مشکل خواهد شد.
 

کيفيت در مقابل کميت
 
اکثر مشکلات جنسي ربطي به کيفيت روابط ندارد، گرچه مسئله اي کاملاً مهم است. وقتي رابطه جنسي از کيفيت پاييني برخوردار باشد، زوج ها سعي مي کنند تا با افزايش کميت آن مشکل را بر طرف کنند.
 

اما اين ر اه حل عاقلانه اي به نظر نمي رسد. شما بايد سعي کنيد رابطه جنسی را در درجه اول اهميت در رابطه تان قرار دهيد و تا حد ممکن تلاش کنيد تا کيفيت رابطه تان بيشتر شود. بيشتر شدن کيفيت رابطه جنسي باعث مي شود دو طرف احساس رضايت و خشنودي بيشتري از رابطه داشته باشند و احتياج به رابطه جنسی مداوم و بيشتر (رابطه جنسی کمّي) هم از بين خواهد رفت.
 

مشاور خانواده
 
اگر خودتان نتوانستيد به کمک يکديگر مشکلاتتان را برطرف کنيد، بايد به مشاور خانواده مراجعه کنيد. متخصصين در ضمن بي طرف بودن، با موارد بسيار زيادي از قبيل مشکل شما روبه رو هستند و قادر خواهند بود تجربيات ديگران را در اختيار شما قرار داده و راهنماييتان کنند.
 

خط آخر اينکه: شما و همسرتان شايسته يک رابطه جنسي تمام و کمال و عالي هستيد. اگر نتوانستيد چنين رابطه اي را با يکديگر داشته باشيد، احتمالاً براي هم ساخته نشده ايد. اما سعي کنيد قبل از برهم زدن رابطه تان، همه ي تلاشتان را براي حل اين مشکل بکنيد، و زود قضاوت نکنيد!

برچسب ها bia2shomal.rozblog.com ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 5332
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 265
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 114
  • بازدید امروز : 792
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 960
  • بازدید ماه : 960
  • بازدید سال : 55,860
  • بازدید کلی : 1,521,783
  • کدهای اختصاصی
    تبليغات X